helgen


Hej! lämnade precis danielle vid bussen efter en riktigt rolig helg med henne. jag åkte ju som sagt ner och mötte upp henne på stan igår och då gick vi till bikbok och jag köpte en tröja där sedan till gina tricot och kollade lite och efter det åt jag. efter det gick vi och kolla i lite fler butiker och jag hitta några saker till. det blev aldrig som planerat igår sen så vi gick till hemköp sen bussen hem istället. vi hade inte så mycket att göra här hemma så vi smsa isabelle och gick till liljehallen för att möta henne där danielle köpte även halstabletter där eftersom hon glömde de på ica. rolig info. vi stod där ett tag och snacka sen började två killar uppe på en balkong skriva typ ey bruudar! och nåt mer vi inte hörde. det var ju svin kallt och jag och danielle började bli hungriga så vi bestämde oss för att köpa en pizza där och ta med oss den hem och dela på. isabelle joina oss hem sen satt vi bara och snacka massa tills klockan typ elva då vi följde med henne hem och seriöst när jag och danielle vände och gick hemåt igen så kom det en kille som gick efter oss och han var rätt skum för han bah ''tjejer!'' vi bah vände oss om och då sa han ''bor ni här omkring eller ?'' jag bah ''ja.?'' så han fråga ''hur gamla är ni då?'' jag bah ''15 & 16.'' då han bah ''ojj ojj förlåt förlåt förlåt!'' och typ gick därifrån och in i porten framför oss. seriöst läskig typ det där. när vi kom hem igen kollade vi på filmen SEBBE som jag fick när jag fyllde år och inte hunnit kolla på så vi såg den och somnade sedan. men båda störde sej på slutet för man fatta typ inte det? aja. men den var bra för övrigt. idag har vi inte gjort mycket alls i stort sätt och nu har hon åkt hem så jag får väll roa mej själv nu då haha kuul liv!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0