skuulan, kul liv


- fucking cpcpcpcp

Vaknade utav en mardröm imorse inte kul alls inte! somnade sedan om efter mycket om och men och tio minuter efter det ringer klockan -.- pain! hatar den där jävla ring signalen har bara lust att slänga mobilen i väggen eller liknande så fuck off. ehehe gick i alla fall upp jag menar vad har jag för val liksom? orkade inte men tog mej endå in i duschen och då vaknade jag till kan jag säga. efter det åt jag och sedan på med kläder och smink och iväg till skolan. träffa jasmine vid stads och bussen kom ganska så direkt vi blev för tidiga till skolan redan tio över nio var vi där och vi började halv så lite onödigt men men. kom i alla fall i tid idag och det är väll huvudsaken eller hur haha? gick till nelins på lunchen och efter skolan fixa jag en sak på stan vilket fall som helst så är jag hemma nu och ska väll inte göra särskillt mycket vad jag vet. goodbye reaaaaders!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0