helgen

Ojjdå insåg nyss att jag inte skrivit någonting här på hela helgen i stort sätt men ärligt talat har jag inte haft minsta tid för det ens jag har liksom haft annat för mej. träffade fellu på stan i fredags sen lite senare på kvällen så gick vi till isabelle och danielle och hade riktigt kul där sen typ runt tio åkte vi till staden och träffade två riktigt trevliga killar vid namn viktor och sonny. stannade där tills typ tolv då felicia mådde dåligt och ville hem och jag hade ingen som helst lust att va kvar längre jag heller så vi tog bussen hem dårå kom hem runt halv ett typ? chillade hemma ett tag bara tills hon somnade vid två och jag en halvtimme senare. fast vaknade typ halv fem sen igen utav att felicia snarkade och jag gjorde verkligen allt för att försöka somna om igen. idag åkte hon hem och nu förns har jag tid att kunna uppdatera här. togs massa bilder men kommer ta en evighet att ladda upp dom här så det får bli en annan dag plus att ajg inte har någon lust så hejdå!.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0