du, bara du

Allting är bara svart just nu, ingenting funkar längre. det är endast du som existerar, endast din närhet jag behöver. jag vill bara va i den situationen igen, i den situationen vi va i förut då jag inte kände något annat alls förutom en jävla massa kärlek. jag vill vara din. nu är du långt ifrån mej och det gör ont. det gör ont i varrenda jävla kroppsdel. jag tror inte du fattar men det begär jag inte heller jag vill bara kunna kalla dej för min. om så bara för en dag! jag tänker på dej trehundrafemtiosju gånger dagligen, minst. du är värd så jävla mycket bättre än mej och det vet jag. vad jag är värd det är inte ens värt att nämna. så jävla liite. en blick säger mer än tusen ord, jotack jag vet! och jag hatar det. ingenting är lätt utan dej tro mej det är så. det är endast dej jag vill ha, only you. dom senaste dagarna har alla mina tankar gått till dej. vad gör du, hur mår du och kommer du någonsin att älska mej? tusen varv runt jorden och tillbaka igen det är så mycket jag älskar dej fast igentligen går det inte att beskriva för det är mer än så. för världen är du någon men för mej är du världen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0