13/7-2011

spenderade som sagt hela min kväll igår tills idag med Felicia. nu är hon på bussen hem och om cirkus två timmar börjar en bio som vi ska gå på. lär ju använda bio checken som vi fick ifrån skolan på avslutningen och det gör vi idag. dessutom vill jag spendera så mycket tid som möjligt med min flicka nu innan söndag då hon åker till utö i tre veckor jag kommer döö. jag kommer inte kunna träffa min vackra flicka på tre fucking hela veckor! tanken dödar.
men iallafall så snackade jag i tele igår med michael också i typ tre timmar eller nåt ehehe och snart någon dag ska han komma upp hit till uppsala. grymt!
nu ska jag tyyp avrunda detta inlägg och hitta några kläder jag ska ha på mej.
goodbye reaaaaaders!


Bilder kommer när jag lagt in dom på datan sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0