fredag

Vad är grejen med att Felicia byter blogg hela tiden? haha. okej jag ska vara snäll hon har inte bytt nu på ett tag MEN bloggar inte heller på den hon har såå ganska onödigt enligt mej;);) haha stumpan då.
jajajaj skit samma. idag har det inte hänt speciellt mycket har typ bara vart hemma och det känns som att jag har ringt i stort sätt alla i min kontaktlista bara för att ha någon att träffa. men icke sa nicke för ingen har kunnat idag. dålig stil vaa.
syster har i alla fall varit gullig och handlat mjölk och lite mat tills imorgon åt mej för att jag skulle slippa fixa mej bara för det idag när hon endå var ute och skulle in på willys.
men puss på rumpan för nu ska jag dricka lite och sen blire att dejta kudden så natti.

Kommentarer
Postat av: Anonym

börja göra videoinlägg? :)

2011-07-23 @ 12:42:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0