jaghatarrubriker


igår träffade jag felicia sen gick vi och träffade dennis och my och massa annat folk på stan. sen runt fem typ så gick jag och felicia och åt på china garden ,myys. efter det åkte vi hem en stund och gjorde typ ingenting men sen taggade vi tillbaka till stan och träffade madde och my. blev stads parken tillsammans med dom lite senare där vi träffade massor vet inte ens vilka alla är haha men det funkar endå. my och jag taggade hem till mej sen när vi lämnat dom andra på central. dock hade vi ingenting att göra hemma men idag skulle vi igentligen åka till stockholm och träffa christian och några men det blir inte så nu så vet faktiskt inte vad jag ska hitta på idag. togs några bilder igår också men dom lägger jag upp i nästa inlägg ! puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0