kan inte sovaaa

vad gör jag vaken nu sen mer än två timmar tillbaks?! haha jag kan verkligen inte sova vaknade helt pigg och kunde inte somna om skit drygt -.-
vilket fall som helst så åkte jag helt oplanerat in till staden och träffade tiiildaa igår. hon skulle shoppa lite och det blev att jag köpte tre grejor jag också. en mörkblå tjocktröja och en rosa skitsöt tröja man kan ha över ett linne plus världens finaste bikini! kom på att jag inte badat någonting alls i sommar så jag kände att den behövdes köpas.
senare åkte vi hem en snabbis för att fixa oss lite och efter det bio. vi såg kronjuvelerna. andra gången för mej men hon ville se den och jag hade inget bättre för mej dessutom är den galet bra så det gjorde ingenting. bion slutade runt halv tolv ungefär och jag deckade när jag kom hem haha.
idag ska jag väll träffa my förmodligen om någon timme eller så. vet ej vad vi hittar på men alltid nånting. ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0