sista dagen


Hej bloggen nu har jag lite tid att uppdatera medans madeleine är och lämnar amelia och diana är ute och leker. för övrigt är det sista dagen här i min systers lägenhet nu för idag runt fem nånting så kommer dom hem igen. kommer bli rätt skönt att slippa tänka på hundarna hela tiden och när dom ska ut och så men samtidigt lär det ju bli ganska tråkigt att inte göra samma saker som jag nu har gjort i en vecka. vet inte när madde kommer tillbaka men så fort som möjligt hoppas jag för vi måste städa igen hahaaa. men veckan har vart chill och från och med idag ska jag nog sova bra länge för det har jag inte kunnat gjort alls den senaste veckan utav olika anledningar menar barn som springer in och ut i rummet hundar som måste ut och ha mat och mobilen som ringer hela tiden. seriöst jag behöver sova! haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0