fullt ös, medvetslös haha


Shiiit vad jag inte har haft tid att uppdatera bloggen med vad jag har gjort senaste dagarna haha! fullt ös medvetslös you know;)
nae men alltså har verkligen inte mått så bra senaste dagarna och sen haft riktigt fullt upp på de också. såå blire ibland och igår hade jag och my storhandlat massa till kvällen för att sen spendera den framför tv'n med massa filmer osv. vi hann se ungefär två filmer men sen slutade kvällen nere på stan från 2 på natten tills ungefär 5 på morgonen då vi skulle börja ta oss hemåt. snäll som jag är så lät jag min kära kusin danne sova här hemma med mej och my för att han skulle slippa ta sig hem en bra bit. träffade massa ruligt folk igår och påväg hem till mej hittade vi på offe som också joina oss hit istället för att behöva ta sig hem han med. vi hann nog bara komma innanför dörren så deckade danne dirr hahahha och dröjde inte länge innan offe också sov sen och efter ett tag somnade även jag och my efter mycket om och men hah! skulle nog inte spenderat natten tillsammans med dom om jag visste att jag skulle fått ett antal slag i huvudet och på kroppen plus att jag knappt kunde andas så sjukt varmt osv osv. har endast sovit två fucking timmar inatt men så mellan 7-9 imorse lyckades jag iallafall få en sovstund innan jag blev väckt av att danne inte kunde ligga still! inte offe heller för den delen så kände mej ganska död hahaha och är det fan fortfarande. jajajaj intresant jag veeet. vilket fall som helst så har jag nog inte skrattat så här mycket på riktigt länge tror jag. dog nästan av garv imorse och inatt fast det är bara my som förstår haha.
väntar just nu på att bruden ska höra av sig eller ahh om typ några timmar så kanske borde passa på och sova lite nu medans jag kan? haha. vetej hur det blir men kommer nog inte ha så mycket blogg tid ikväll heller beror på om det blir som planerat. pussen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0