knivsta förfan

Jag tror vi skiter i blogg pausen från och med nu va. liksom varför inte blogga när det är ett sånt jävla bra tidsfördriv och sen som värsta dagboken där man samlar alla minnen. grejen är att jag mår väll fortfarande inte hundra procent bra men jag bloggar i alla fall om gårdagen nu tänkte jag.

Jag och madde skulle tagga ner till stan för att möta upp danne, offe och åhman igår och fixade lite saker sen helt oplanerat så taggade jag och madde med bussen till knivsta eftersom tåget var inställt skit drygt. vi blev kvar där resten av kvällen och hela natten med massor av ruuligt folk typ. vi skulle typ stanna hos agge tills morgonen men vi kände att det var inte värt att sova i typ några timmar bara och sen gå upp och hem till hundarna så vi fick sitta och vänta på tåget och bussen ett bra tag innan vi kom hem och snacka om att jag var trött. sen i stan så var det cirkus 40 minuter tills bussen skulle gå därifrån så kändes så jävla ovärt att stanna kvar och vänta i det kalla värdet så vi gick hem och förbi statoil påvägen och köpte macka och så för vi hade inte hunnit ätit på ett bra tag. sen deckade vi ganska så snabbt båda två hemma hos syster efter att vi varit ute med hunden haha snacka om trött! vaknade utav att jag blev sms terrad typ och folk ringde som fan så kunde inte somna om sen men jag gick i vilket fall som helst hem och duschade och sen tillbaka och lite senare på kvällen blev det pizza till middag på aspentos och efter det träffade vi felicia i några timmar myys. sen hon gick hem har vi knappt gjort mycket alls mer än att varit ute en stund och jag eller vi lär nog sova snart ska ju fan ut med hunden om några timmar så lär ju dejta kudden när som helst. lägger upp alla bilderna imorgon för nu pallar jag verkligen inte det.

xoxo
emelie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0