friday i'm in love




Jag har inte tagit studenten fyfan vad jag är bra!

HAHAHH driver men känns som att alla runt omkring tar studenten iår så jävla drygt. vet inte varför jag tycker det men jag vill ocksååå! vet inte varför jag vill det heller. men det skulle kännas så jävla bra att ha gått ut äckel skolan liksom men jag lär få vänta ett tag till.
kände bara för att börja inlägget sådär hahaha fråga inte. men fffredaag idag då och jag är ensam hemma. åtminstone en stund till. har vart borta och spenderat min dag i gränby flera timmar så har inte kunnat uppdatera därför.
nu känner jag mej en aning osocial mot folk som försöker föra en konversation med mej på ett eller annat sätt så hejjs!

big love.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Klart du kan och kommer fixa studenten vännen;))

2011-06-04 @ 23:39:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0