hund och barnvakt

Jag blogga aldrig igår tror jag..eller ? skitsamma för grejen är jag har inte haft tid har knappt suttit vid datan alls bara vart ute och träffat folk. igår på kvällen åkte jag och några till knivsta efter att ha varit på stan hela dagen men det var så jävla ovärt! tänker inte ens ta upp det här varför. jag skulle typ ha träffat viktor igår också men blev inte så så ah träffade en kille som heter sebastian bara en snabbis istället hahaha vi ska nog inte ens ta upp det!.

hade ställt klockan på 8 imorse för att möta madde och amelia vid bussen because vi ska ju vara hund och barnvakt en vecka nu tillsammans. jag älskar dej världens bästa kusin! men eftersom både jag och madde hade råkat stängt av klockan och somnat om haha så blev det lite senare än tänkt. men vi gav hundarna mat och gick ut med en sen åkte hon till almunge och nu väntar jag bara på att hon ska komma tillbaka till fyra nånting kanske då vi lär handla lite och så.

nu vet ni i alla fall varför ja inte uppdaterat och varför det kommer bli dåligt med det närmaste veckan har fullt upp som sagt så lev med det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0