kronjuvelerna

bion igår vad skapligt bra eller riktigt bra faktiskt. tycker om alicia vikander som hade en utav huvudrollerna i filmen vi såg. enda sen jag såg henne första gången i andra avenyn för några år sen så har jag tyckt hon är riktigt bra på det hon gör. i alla fall så var det kronjuvelerna vi såg som igentligen har bio premiär typ den 29 eller någonting sånt i alla fall så har den inte börjat gått än men det var typ något speciellt för vissa bara igår jag vet inte det haha det var min syster som fixa det där. men endå lite latch sådär.;) gratis popcorn chips och läsk fick vi också haha så jag klagar inte. men vilket som så rekomenderar jag filmen. den kanske var lite svår i början att fatta handlingen och hela filmen var bättre än bara se trailern men annars så var det bra. och även fast trailern inte fick mej så intreserad så tycker jag att den borde ses iaf även om filmen var tusen gånger bättre än vad den verkar. så kolla!




Nu måste jag fixa mej för om mindre än en timme ska jag ta bussen ciao!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Åh den vill jag verkligen se! :D

2011-07-04 @ 14:06:42
URL: http://robinhoods.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0