midsommar


- gammal bild från typ några veckor sedan

har inte sovit någonting alls inatt nästan jag somnade typ fyra eller något sen blev jag väckt vid halv ett typ. har varit uppe sen dess och var nyss i årsta och handla lite. om ett tag ska jag träffa mysan också så det blir chill! kommer alltså spendera min midsommar tillsammans med henne och jag fattar inte varför alla gör en sån stor grej utav det här med midsommar okej fine för vissa är det kanske en viktig högtid eller så men ska jag va ärlig så bryr jag mej inte. för mej är det inget speciellt så istället för att äta grillat och sitta ute som dom flesta andra och fira så ska jag och my käka på donken och bara ha det allmänt bäst! vi lär väll försöka hitta nå folk att va med också. men hoppas ni får en trevlig kväll för det ska jag/vi ha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0