söndag


ShaSha
sitter för tillfället och lyssnar på en grovt fin låt som jag bjuder på längst ner i det här inlägget. den förmedlar massa känslor osv osv men skit samma det var inte det jag skulle säga. Danni kom förbi med moppen nyss en snabbis bara för att lämna en DanceFloor United biljett till mej som jag köpt. för på fredag så ska vi dit till fyrispark och röja haha! kan inte bli annat än grymt med den bruden;) mer info om det senare nästa vecka.

hade det fett me mys igår med barnen i alla fall vi kolla på shrek the third bland annat HAHA men det var chill sen runt halv tolv fick jag i säng dom och jag decka inte så långt efter. vakna dock ett antal ggr men det är en annan femma.



puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0