svar till felicia

Felicia skrev i kommentar:

Fan vad fiiiiiiiin video älsklingen! <3
fan vad jag saknar dig!
varför så mycket bilder på mig?<3
ÄLSKAR DIG GROFT <3


(Till och börja med så orkade jag inte göra print screen den här gången.)
& sen att du är med så mycket i filmen är bara för att du har sån stor del i mitt liv. jag har bara känt dej i snart ett år ungefär men det känns som hela livet för sen jag började i din skola har livet vänt. kommer du ihåg väärsta blickarna vi gav varran då? hahah man trodde nog inte att vi skulle skapa en sån här stark vänskap vi har emellan oss idag. jag vet inte hur jag ska beskriva i ord allt du gjort för mej för även om vi bråkat då och då så har du endå ställt upp som en riktigt syster när det väl gäller. jag ringde till dej när jag behövde komma bort härifrån och du lät mej sova hos dej. du tar alltid hand om mej på ett sätt såsom jag aldrig kunnat föreställa mej att du någonsin skulle göra. men du gjorde det och förlåt om jag inte alltid funnits där för dej på samma sätt. men jag försöker. alla gånger du ställt dej framför mej och torkat mina tårar och sagt att det kommer ordna sig.. du anar inte hur mycket det och du betyder. du är speciell för mej och tro mej när jag säger att DU om någon är en vacker person.
men okej, för att inte skriva hela bloggen full med vad jag tycker om dej och hur mycket du ställt upp vilket jag lätt skulle kunna göra. men inte nu för jag tror det räcker med att säga dom tre finaste orden som finns... jag älskar dej Fellu.♥

Kommentarer
Postat av: Felicia Sundgren

Fan vad du är göllig älsklingen½!!!!! <3

du vet att jag jämt finns där att torka dina tårar! du är ju min sister from another mister! och systrar måste hålla ihop <3 älskar dig groft gumman <3

2011-06-23 @ 22:31:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0