text

har inga skäl till att va glad och nu känns inget bra,
du svek dina löften, höll ingenting som du sa,
det är inte du och jag, du får mej gråta i timmar,
minnen vi byggt upp snälla få dom att försvinna.



en bortglömd tid men jag minns det för väl,
jag älska allt med dej, från våra mys till våra gräl,
du var speciell, du var min ängel som sagt,
från underbart till hemskt, fan det ändra sig snabbt,
inget vart som det vart, allting blev bara fuckt,
inget blir som man vill, berätta varför allt sprack,
en känsla som vi dela som sedan bara passera,
det är tomt inom mej, vill inte leva såhär mera,
har gjort vad jag har kunnat för att hålla dej kvar,
varför är det såhär, kan någon ge mej ett svar,
det finns ingen hjälp, förutom att lägga det bakom sig,
ett avslutat kapitel men glöm mej att jag saknar dej.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0