fucking sommarlov!


Lunchen igår i skolan var rätt trevlig endå sen sov jag hos fellu natten till idag pga vissa saker. tack för allt! innan vi blev hämtade hem till henne så spenderade vi lite tid på stan med apan & emil och massa annat folk ,tjockt najs. i alla fall vi åkte alltså hemifrån henne till ekeby 2 för sista gången. känns rätt konstigt men samtidigt såå skönt! vet inte varför men jag kommer nog sakna en del grejer som att åka dom där bussarna samma tider fem dagar i veckan och att gå i samma skola som felicia och träffa henne genom det varje dag vilket jag inte kommer göra nu i fortsättningen osv osv. men skolavslutningen var rätt chill endå vi fick massa saker också. en ros, biocheck, choklad, en bok & två uppblåsta ballonger. vi var där i cirkus en timme innan vi drog därifrån jag åkte hem direkt eftersom jag behövde ladda min mobil som varit död sen igår på dan. haha smart! men funderar på om jag maybe ska tagga tillbaka till staden nu snart men vi får se om jag har orken. har i alla fall sommarlov nuu så gaaaalet skönt! ohja!

lots of love!
/emelie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0