helgen


Har inte orkat bloggat idag för sen danielle åkte hem har tårarna runnit en stund sen har jag bara mått allmänt dåligt. gör det fortfarande men bloggar om helgen hittills för att få tankarna på annat en stund.

igår träffa jag Danielle som sagt så vi var på stan ett tag träffade några sen hem och fixa oss och sånt där. på kvällen åkte vi till fyrispark och skulle på någon typ fest där eller vad det nu var. men var lite fail att typ inga var där haha. vi träffade helene och lydia där och sen efteråt gick jag och danielle till donken och bara satt där en stund och dels för att jag skulle på toa också och typ allt annat var stängt men jag hatar deras toaletter! helt seriöst det funkar aldrig med dom där jävla sms biljetterna till toan. aja hem efter det för ingen kunde typ träffas men vi somnade ganska snabbt endå kollade på film en stund sen decka vi båda haha.
vaknade halv åtta helt sjukt pigg då och kunde verkligen inte somna om så vi gick upp ochåt frukost sen la vi oss och somnade om hahaha. vi vaknade vid typ ett sen utav att hennes mamma ringde så då gick vi upp och till årsta för att handla choklad pudding. men danielle kan inte vispa grädde det blev fan smör haha! okej ta det inte allt för seriöst.
hon åkte hem vid halv fyra idag och sen dess har jag typ deppat. eller okeej inte som ett värsta emo då men endå lite halv ledsen sådär.
ah nej men nu har jag inte orken att skriva mer så hejdå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0