feeeeeest i hela huset


<3
Jag vet inte vart jag ska börja helgen har vart så gaalet grym fan! kommer knappt ihåg hälften ens haha men så blir det. träffade my som sagt igår och våran kväll slutade ute i knivsta typ eller nånstans där ute jag vet inte exakt men med massa folk i alla fall. kommer inte ens ihåg vad alla heter men det funkar endå haha! när vi kom på typ två eller tre på natten igår att vi kanske borde ta oss hem så hade bussarna där slutat gått och ingen som kunde skjutsa heller. min mobil var död också och ingen laddare skit kul verkligen. men danne hämta cider till mej så blev dte bra igen huhu. höll mej vaken hela tiden och var inte trött alls heller men efter att vissa grejer gick snett ville jag bara därifrån på slutet så jag och my tog första bussen klockan 6 imorse och kom hem typ halv åtta till mej eller nåt. duschade snabbt och fixa nytt smink sen kom vi på att vi inte ätit sen typ halv 6 igår så vi skulle köpa någonting och det sluta med macka och cocacola på statoil. och tro mej det behövdes! men nu efteråt mår jag jävligt piss haha har fan ont i magen känner mej illamående och yr haha perfekt! nej men seriöst jag mår väll inte bra om man säger så. somnade med my efter att vi hade kommit hem från statoil för var grovt trött och vaknade inte förens 4 nu på eftermiddagen.
my har gått hem och det blev inte som vi tänkt att vi skulle träffat tommy idag tror nog att dom flesta är ganska bakis så. nu har jag typ skriv kramp i handen och jag ska snacka med folk och se vad som händer ikväll så ciao!


Kommentarer
Postat av: Anonym

ojjjojjj då ;)

2011-06-28 @ 00:36:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0