saade i uppsala

JAG ÄR NOG LYCKLIGAST I VÄRLDEN JUST NU! SÅ FUCKING AWESOME!

Jag har sorgligt nog inte kunnat blogga alls pga en del saker. Felicia kom igår så jag gick ut och mötte henne vi behövde snacka om en del saker och tro mej igår behövdes verkligen, mer än du tror gumman.
efter det så drog vi ner mot stan en stund träffa lite folk och sen på kvällen så slagga hon hära. myys var det. vi snacka skype vi cama med folk och vi såg på film. ungefär så ja. och idag så var det igentligen Eric Saade som gällde för oss eftersom han kom till uppsala och uppträdde men det slutade med att jag fick stå helt jävla lonely där hahaaaa. och även efteråt stod jag i 2 & en halv timme till i kö för signeringen alltså köpte singel skiva för 20:- och fick träffa han så han skrev autograf på mwhihi kan man bli gladare än vad jag var då ? tvivlar på det. men så jävla värt det svär! dock förstod jag inte förens efteråt att jag faktiskt hade stått bara en halv meter ifrån honom. seriöst dog lite. 6/6-11 i mitt hjärta. haha okeeej nu låter jag lite väl mycket som om jag skulle älska honom över hela mitt hjärta fast nej. fast han är jävla grym endå! bilder och videos delar jag inte med mej av right now. maybe later.


blir en bild på mej sen förut ist possposs

Kommentarer
Postat av: lutziii ;)

;)

2011-06-06 @ 20:49:28
URL: http://lutziiiii.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0