kärlek på hög nivå



jag frågar mig själv, om denna tjejen killen faktiskt älskar mig
eller var det bara tecknet på att jag ska lämna dig
det här var första gången som jag tvivla på oss
nu kanske du förstår varför jag inte litar på nån

för jag har varit här så jävla många gånger förr
detta har ett slut bara för att kunna börja om
alla dessa tankar som börjat förgöra oss
även om jag vet att du aldrig skulle göra nått

för det vi har tillsammans, det är djupare än så
och mitt hjärta kommer aldrig någonsin att sluta slå
jag skriver av mig litegrann, och låter gråten kvävas
kollar ifrån avstånd, och låter såren läkas

men om det som hänt nånsin händer igen
kallar jag dig aldrig för min älskling igen
jag vet att du förstår, för du vet hur jag tänker
det är alltid lika svårt att inte veta vad som händer
 

vi kan klara vad som helst, så länge vi är tillsammans
och tänk den dagen vi berättar för mamma
att vi väntar på en dotter eller son
det finns inget som kan ta detta hoppet ifrån oss


glöm allt som hänt det är bara du och jag
tänk när vi berättar för mamma att vi ska ha ett barn
åh leva livet som vi alltid pratat om
och känna känslan av att aldrig mer behöva sakna nått

så torka dina tårar, jag hoppas att du hör mig
jag orkar inte gråta, jag gör allting för dig
vill bara se dig le och ge dig hela världen
för du e värd den (värd den)

jag blir förbannad när jag ser hur du verkligen sliter
och bara får skit men (på jobbet, i livet)
och är det någonting som verkligen svider
äre att få se hur du behandlas hela tiden

ska göra allt för att få dig att må bra
jag skulle dö för dig
och vårat framtida lilla fina barn
tar dig i min famn, vi byter jobb och byter land
det är bara du som har mitt hjärta i din hand

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0