måndag och tisdag


- säääxiigt.

dom två senaste dagarna dvs igår och idag, måndag och tisdag för er tröga jävlar som inte fatta det haha så har jag spenderat tiden i skolan och efter det stan med massor av trevliga människor. kom nyss precis hem och satte mej vid datan för att kolla läget lite granna och sådant. imorgon blir det stan sedan träffa älskade danielle så vi sätter väll oss någonstans och snackar då antar jag för har en del att säga henne:) sen får vi se vad som händer. btw så dog nästan min älskade underbara mobil idag inte bra inte! måste ladda bättre till imorgon. && jag bara måste påpeka att jag ägde sönder på pingis idag på idrotten! haha det sitter fortfarande kvar sen trean vet ni;) haha jaja puss!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Så fin tunga ;)

2011-03-17 @ 17:46:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0