måndag


skitig spegel på slöjden kanske ? haha



Skolan idag, fett pain. hade som sagt sovmorgon men det fick jag ingen nytta av idag i alla fall för jag skulle upp och duscha så för att hinna med det och allt annat så blev jag tvungen att gå upp samma tid som vanligt. drygt kan jag säga. hade köket den första lektionen och på tio rasten drog jag och felicia till nelins snabbt , utan jacka! något jag ångrar nu efteråt. sedan köket igen tills lunch och efter det läste jag på till nationella provet i sv jag ska göra imorgon tror det är bara jag som ska göra det om jag fattade rätt för att jag missade det eller något sådant förut men det funkar. taggade hem dirr efter skolan idag pallade inte stan idag ska endå dit imorgon i alla fall på kvällen för att se på bio med några underbara personer. slutar halv 3 så hinner hem en stund där imellan också. nu så lyssnar jag på några ny-gammla låtar hahah assa dom är rätt gamla en del av dom men jag typ hitta dom nyss reetard som jag är men ehs, nu ska jag byta till nästa låt så ciao!

btw så fyller Anton & Sofia år båda två idag så grattis till dom!


xoxo
emelie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0