min helg såhär långt

När jag vakna upp imorse med danielle vid min sida så hade jag tankar på att det var söndag och det kändes hemskt! eller jaa i alla fall tills jag kom på att det inte var det hahah men vaknade utav att hon låg och snackade med nathalie i tele och kände mej så taskig att jag ville somna om men gick upp för hennes skull redan halv elva då hon legat vaken i en timme redan utan att väcka mej konstig unge det där hehe. men men vad gör man inte för sina vänner?!
efter skolan igår så åkte jag hem en snabbis för att ha något möte som varade i typ en halvtimme eller någe sedan ner till stan igen för att möta upp danielle på stationen och det snöade som fan såg ut som en fucking snögubbe själv fan haha. i alla fall så hade vi en riktigt trevlig kväll igår och gjorde saker som bara stygga flickor gör det ni;) vi hade planer att dra till staden igen senare på kvällen men då spydde jag euw äckligt! men det var bara en gång och det är över nu för jag mår prima yesyes! så det var bara att tagga i säng istället så vi satte på en film som vi kollade på i fem minuter typ haha:) sen låg vi bara och snackade och tillslut somnade vi.
idag gick vi till årstahallen en snabbis innan hennes buss gick för att hon skulle köpa något till sin lillebror sen lämna jag henne vid bussen och kan säga att jag saknar henne redan !haha:(

nu är jag helt ensam hemma skönt det kan jag säga men endå lite tråkigt att inte ha någon kompis här huhu:( aja det löser sig väll puss puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0