onsdag

den här dagen har gått fort men endå för jävla segt asso. förstår inte riktigt själv så fråga inte. efter den tröööga skoldagen så träffa jag madde sofia patric karin erik och massa massa fler på stan. träffade älsklings nathalie ett tag också treeevligt ohja! det var alldeless för länge sedan man såg den tösen alltså. köpte piggelin också! det får jag ju bara inte glömma att berätta haha vet att vi är fullkomligt störda för det är vinter men det är sånna vi är:)
helgen är planerad den med. eller ah iaf halva haha låter kanske cp men fredag - lördag åker jag till almunge efter skolan nångång med maddis för att hålla henne sällskap medans hon är barnvakt hahah kul ju. restan av helgen vet jag inte riktigt vad som händer men jag antar att jag kanske träffar en massa people eller nåt;) pusspuss tills vi hörs nästa gång.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0