tisdag


faaaan vad drygt! sitter och sjunger på värsta cp låten som fastnat i mitt huvud och som vägrar försvinna snacka drygt asso. random och skriva det här jag vet. jaja vilket som så kom jag ganska nyss hem efter att ha varit och tagit blodprover därför jag inte är i skolan. efter det in på årstahallen och köpte en kyckling sallad typ som jag precis ätit upp. sen ska jag väll förmodligen till gränby idag också och fixa nåt ID kort och bankkort till mej men det blir i så fall senare ikväll. förresten så pallade jag aldrig blogga igår som ni kanske märkte men dagen var helt okej först kuksugar skola sen stan.
och bara för att jag är en trogen läsare på matildas blogg som jag följer every day så bara måste jag kolla den nu så tjarå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0