bad update

Som ni kanske märker har jag knappt tid för bloggen längre. uppdaterar så jävla sällan jämfört med förut men de för jag har så mycket annat runt omkring mej som händer i mitt liv. tänker liksom inte sitta hemma framför datorn och blogga när jag kan göra så mycket annat kul.

i alla fall så minns jag inte så mycket av vad jag gjorde i tisdags förutom att jag tog ett snabbt beslut på kvällen att gå på bio med felicia och hann inte blogga då innan det och när vi kom hem hit gick vi och la oss dirr nästan. fast hon somnade typ en och en halv timme före mej så jag fick ligga vaken och roa mej själv skit kul verkligen -.- nae men vi såg 'hur många lingon finns det i världen' i alla fall och den var riktigt rolig faktiskt något jag kan rekomendera om man vill skratta häcken av sig haha. och en stund innan det träffade vi typ mirella och pelin och någon mer trevligt det:) sen igår så tagga vi till skolan i vanlig tid och stan efter det träffa massa folk och svär det blev kaos sen. pallar inte ta allting här på bloggen så jävla onödigt.
jaja ska typ chilla lite nu eftersom jag är hemma från skolan idag och grejer pga att jag är ganska sjuk. tjarrå!


mcdonalds innan bion.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0