10 maj idag då


somnade nästan direkt när jag hade fått Clarah i säng igår kväll var så jävla trött haha! var tänkt att jag bara skulle vila lite medans jag väntade på att syster och Billy skulle kommer hem från bion. men jag somnade så så var det med det. gick hem imorse så jag var hemma typ halv nio - nio nånting var fortfarande trött så la mej en stund och somnade igen. sov sen till tre då jag gick upp fast jag var fortfarande trött jag fattar inte vad det är för fel på mej? haha aja. gick till årsta hallen sen också och handla lite grejer såatte. just nu ligger jag mest och chillar här i min sjukt sköna säng. ah nej men det var allt jag hade att komma med puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0