från botten av mitt hjärta


Igår var det en hel vecka sen jag träffade dej. en vecka sen jag fastnade för dej på heltid. jag känner dej , insidan & ut. fast nej , igentligen inte. men jag önskar så djup att det var så att jag verkligen visste vad du ville innerst inne. jag tänker på dej jämt. på dagen på natten och i närhet av folk det liksom går inte att förtränga. men jag såg det. det jag minst av allt ville veta fick jag se. det var nog det som gjorde mej så tårögd det som gjorde att kvällen inte gick att glömma. men jag tänker torka tårarna för jag tänker inte gråta för någon som inte gör detsamma det känns så jävla ovärt. men jag älskar allt med dej din insida ditt gulliga leende och dina fina ögon som jag såg trotts det var så mörkt den kvällen. det handlade bara om vilja. men tro mej, allt. ibland önskar jag nog att jag var lite bättre att jag var någon du ville ha. men jag vet så väl att det händer inte du kommer aldrig att bli min. även om det är det jag mest av allt vill från botten av mitt hjärta.
<3


Kommentarer
Postat av: Anonym

men åhh =(

2011-05-08 @ 13:15:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0