grym valborg

JARRÅ! som rubriken säger så hade jag en grym valborg tillsammans med folk jag älskar. underbart! har fortfarande ont i huvudet efter igår ehe så orkar inte skriva allt i detalj men tillbringade hela dagen på stan typ förutom att jag och danielle åkte hem till mej en liten stund där imellan också men annars så. träffa madde anton nathalie stefan matilda och massa fler i början sen innan vi tagga hemåt för kvällen träffade vi christian mattias och robin tror jag han hette haha noll koll. men riktigt trevligt! kom väll hem vid ett sen någon gång men vi var endå vakna typ till cirkus tre då vi deckade båda två haha.

ute. stan. nytt och gammalt folk. ont i fötterna. dricka. toalett kö i en halvtimme på max. kebab. skavsår. massa telefon samtal. snacka massa bullshit. stadsparken. musik. lovely night!
<3!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0