helgen

Leeedig idag med stort L! woho!
ah nej men helgen har vart mys iaf blev upphämtad utav danielle och dom i lördags sen tillbringade vi kvällen tillsammans med Nathalie en stund gick runt mitt i ingenstans typ hahaha sen så åkte vi med kenneth till östervåla och tillbaka hem till danielle. jag har nog aldrig skrattat så mycket som jag gjorde då med danielle i hela mitt liv tror jag. eller åtminstone inte på riktigt länge.
lördagen tog vi bussen in till stan och hem till mej. försökte som vanligt få tag på folk men ingen kunde eller ville så kvällen slutade hemma hos syster där vi satt och var barnvakt åt diana. när jag äntligen fått henne i säng så hade vi lite tid att bara snacka annat. cirkus halv tolv kom dom hem igen och då gick vi hemåt.
today åkte hon hem för ungefär en timme sedan.
nuu ska jag slänga upp helgens bilder ciao!












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0