min fredags kväll


Träffade inte danielle igår hon hade blivit sjuk och grejer så träffade natta istället hon kom hit och fick sitta och vänta på mej medans jag duschade sminka mej och fixa kläder haha men det funkar också (y)
sen så tagga vi till staden och träffa någon som natta känner sen vidare till forum och träffa jenny där. gick in på hemköp sen tagga dom åt varsitt håll så jag drog till syster och åt med dom sen hyrde vi film på brantingstorg men efter första filmen var jag skit trött så pallade knappt se den andra så jag gick hem och sov istället haha.
och för er som inte vet så har jag bytt till en touch mobil som jag lånar ett tag nu börjar lära mej den nu faktiskt men om det tar ett tag innan ni får svar på sms så vet ni varför ;)
nu ska jag redigera bilder tror jag så pusss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0