9 maj

brist på rubriker. brist på lycka. brist på allt.

men vafan sol idag ju, inte så att man klagar ?
imorse vaknade jag upp klockan halv fem typ men somnade om igen eftersom jag inte behövde gå upp förens sju. tyvärr gick två och en halv timme fort. för fort. tvinga mej själv upp gick in i duschen dirr typ sen blev det skolan som började halv tio idag dårå men åkte hem pga huvudvärk redan innan lunch. har suttit ute i solen i cirkus två timmer också eller nåt lite mer kanske.
kvällen kommer att spenderas tillsammans med min syster & clarah och billy. ska väll grilla och sådant runt 6 någongång så de najs. senare blir jag och clarah ensamma hos dom ska typ vara barnvakt eller vad man ska säga vet inte om det låter så bra med barnvakt när hon är snart tio år haha ? men ah så det blir myys och kommer att vara kvar där tills imorgon då jag tar mej till skolan därifrån.
jajja det var väll allt tror jag pussen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0