bästis imorgon


Har gått gått gått & ...gått idag. först upp till gränby för att köpa en present till min älskade Amanda som fyller år imorgon och fick även med mej två grejer till mej själv hem också. sedan gick jag och mysan hem till henne och sen hem till mej. && fyfan vad jag har ont i mina fötter nu! helt seriöst kan knappt gå men inte så konstigt igentligen med tanke på att jag gick i mina klackskor för första gången på tyyp två år. har inte använt dom på skit länge iaf.

imorgon drar jag med bussen till amanda och firar hennes födelsedag där med henne och hennes familj.
alltså ingen uppdatering förens på kvällen eller torsdag beroende på om jag stannar över natten eller ej.

pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0