bring me back to life

1 månad och 1 vecka skulle det ha vart igår om du hade velat hålla fast vid oss.
men du ville inte. du hade tänkt på det i flera dagar och min värld rasa samman just den söndagen för två veckor sen. jag bröt ihop totalt satt för helvete och grät som en fucking 3 åring i tre timmar och hade inte en tanke på att sluta men det var så värt det så jävla värt det. inte för att det gjorde någon skillnad kanske men det kändes inombords tro mej. nu på nätterna får alla tårar ersätta dej istället eftersom du inte är här eller jag hos dej men ge mej dina ögon då så jag kan se allting från ett annat perspektiv, ditt perspektiv. då kanske jag äntligen skulle kunna fatta hur du kan vara så kall mot den person du sa att du älskade. du gick vidare och jag blev kvar. du älskade för stunden medans jag fortfarande gör det. du släppte och jag fick ta smällen. hur resonerar man då? skulle kriga för att få dej tillbaks och om du bara ville se mej i ögonen och säga att du älskar mej igen.. hjärtat går sönder mer och mer för varje hemsk dag som går.
1 månad och 1 vecka skulle det ha vart igår om du hade velat hålla fast vid oss.
men du ville inte. du hade tänkt på det i flera dagar och min värld rasa samman just den söndagen för två veckor sen. jag bröt ihop totalt satt för helvete och grät som en fucking 3 åring i tre timmar och hade inte en tanke på att sluta men det var så värt det så jävla värt det. inte för att det gjorde någon skillnad kanske men det kändes inombords tro mej. nu på nätterna får alla tårar ersätta dej istället eftersom du inte är här eller jag hos dej men ge mej dina ögon då så jag kan se allting från ett annat perspektiv, ditt perspektiv. då kanske jag äntligen skulle kunna fatta hur du kan vara så kall mot den person du sa att du älskade. du gick vidare och jag blev kvar. du älskade för stunden medans jag fortfarande gör det. du släppte och jag fick ta smällen. hur resonerar man då? skulle kriga för att få dej tillbaks och om du bara ville se mej i ögonen och säga att du älskar mej igen.. hjärtat går sönder mer och mer för varje hemsk dag som går.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Meeen åhhh =( <3 <3 <3 får du av mig iag vännen!Kramis

2011-11-28 @ 22:34:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0