lördag

Alltså nej.. jag orkar inte. så jävla död och borta i skallen med. först barnvakt igår till sötaste men även mest speedade unge haha sitter inte still för ens en minut. när jag fick henne i säng kunde jag själv inte somna förens 4 imorse och blev väckt av att hon kom in och bad om frukost 9 sen wiho liksom. 5 timmars sömn. men snäll som jag är gick jag upp och fixade det sen la vi oss i sängen igen en stund och kollade på film och myste tills syster kom och hämta runt cirkus 10. försökte somna om då men var ganska omöjligt.
Ska väll träffa Linus idag tror jag sen My lite senare. trevlans. men har inte tid att skriva mer nu så woopwoop vi hörs;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0