söndag - nytt på bloggen


Söndag läär vara den sämsta dagen i hela veckan har jag kommit på nu. duktigt va? ohja.
vaknade jävligt tidigt imorse av att det ringde på dörren blev rätt irriterad för en stund tills jag kom på att det var syster som skulle hämta ungarna. och haha Diana somnade i mitt knä igår kväll så fick bära henne in till sängen haha sööt! sen när dom drog imorse så kunde jag verkligen inte somna igen av någon jävla anledning så har varit vaken sen dess. inte gjort så mycket idag faktiskt My sover och jag lyckas inte få liv i henne plus jag orkar inte träffa någon annan heller just nu. så min dag har tillbringats framför datan med musik och photoshop. ny header också vilket var på tiden. fin vaaaa? jag vet. na men vi avrundar här.

big love.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0