onsdag - torsdag

träningsvärk i heela kroppen, snorig och helt enkelt förkyld, skavsår på båda fötterna.
kan det bli bätttre liksom ? oooooooorkar intee.
Men för att inte klaga för mycket så jag drar till Philip idag i alla fall. vet inte riktigt när ska träffa my på stan en stund först sen slutar han vid typ 4 så tar väll 3 bussen eller nå dit.
glömde blogga igår när jag kom hem från amanda. eller okeej jag pallade inte då bara.
åkte dit i onsdags efter hon slutat skolan och blev skjutsad på hennes cykel sista biten hem till henne. HAHAH jag doooog. men efter mycket om och men så gjorde jag det. fikade lite snabbt när vi kom hem till na sen blev det kinaresturang för oss två och hennes familj. myys var det och efteråt bowling. jag gjorde det nog endast för amandas skull haha fast rätt kul var det. tills jag började tappa på slutet och blev en dålig förlorare. måste fått det från min syster som kan vara tusen gånger värre ;)
torsdagen spenderades på ksk i sala med amanda på hennes lektioner. kort dag iaf med bara två lektioner och en lunch då vi delade på en pommes frittes tallrik så efter det drog jag hem. men var rätt kul att träffa massa folk ifrån ekeby som jag inte sett sen i 7an så de najs. Mimmi Filip Jens Dessi och Aladin var några.
nu väntar duschen så vi hörs med mer uppdatering när jag kommer hem igen lördag/söndag nånting. puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0