förklaring

Hej Bloggen.
jag vet att jag inte bloggat seriöst på mer än en vecka eller kanske närmare två veckor snart utan bara massa små oviktiga inlägg hela tiden istället. finns flera olika anledningar till det, dels för att jag inte mår bra över huvudtaget nu och har inte gjort det sen den 13/11 ungefär. sen dess har ju bloggen legat lite åt sidan och jag har försökt att göra massa grejer med kompisar hela tiden för att slippa sitta hemma själv och deppa på dagarna. fast idag var kanske inte roligaste dagen på veckan pga ett tandläkarbesök från min sida. fick till och med göra rotfyllning och det är fan i mej inte kul! fyfan. ett tips från mej nu är att borsta tänderna noga haha. gå fan inte sådär långt som jag det är verkligen inte kul. en hel timme tog det också och värst av allt är att det inte är klart än. aja slut snackat om mina tänder och de för tänkte mest bara ge er en uppdatering och förklara varför jag aldrig bloggar typ. ska försöka blogga oftare eller dvs så ofta jag har orken och har tid för det. men nu vet ni iallafall.
ska nog dra igång en film eller nåt nu eftersom jag inte kan sova. är inte minsta trött ens så får fördriva tiden på annat sätt.
Big love.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0