bad update

grejen är, jag har typ inte tid för bloggen längre som ni kanske märker. har som sagt skaffat pojkvän och har varit med honom från förra fredagen tills igår vi har vart både hos honom och här hemma men tänker inte direkt på att blogga då. iallafall så har vi träffat massor av hans och mina vänner plus att vi haft det mys en hel del. kändes tomt som fan inatt efter att ha spenderat nästan en veckas nätter med bästa.
my kom och mötte mej på central igår kväll när jag kom tillbaka till muppsala så var med henne resten av kvällen.
orkar vilket fall som helst inte skriva om allt som hänt den närmaste veckan det skulle ta år så mycket är det.
bjuder på en bild nu i alla fall sen ska jag vara social på msn tjarrå!

- utanför mej. intressant.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0