älska livet just nu

Kvällen igår blev oförglömlig! stadsparken med my och payam till och börja med sen kom resten av stan dit hahaha latch! ;) och nu ska jag snart ta och duscha och fixxx sen tagga för ännu en grym kväll med folket här. jag älskart! får se vart kvällen tar oss sen men jag uppdaterar nog inte mer förens imorgon tror jag pusshejjs .


&& juste David kom förbi en stund på dagen igår också trevlans var det.
men nu måste jag verkligen få tag på My och höra när vi ska va på stan så hejdå på riktigt nu.

Kommentarer
Postat av: Felicia

Min Älskling min syster min ängel

mitt största misstag här i livet var att jag lämnade dig för en kort stund! men du ska alltid veta att du har jämt betytt massor för mig, mitt liv är inte helt utan dig, jag fick tårar i ögen varje dag jag tänkte på dig, JAG ÄLSKAR DIG MIN EMELIE <3

2011-10-08 @ 23:17:21
URL: http://http:/fmc.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0