bästa

Vem är lyckligast i världen ? JAG!

23/10-11 i mitt hjärta! ♥


Menmen i alla fall! min kära kusin Daniel och syssling Jimmy kom hit i fredags så vi satt och chilldrack lite med dom i några timmar sen decka jag dirr när dom drog härifrån haha. upp klockan tolv igår sen kom väll My runt två - tre någongång. fixa oss och drog mot stan där vi köpe cheesburgare och sen blev det helt fucked up på station med biljetter till bussen till enköping och grejer men det löste sig. vi tillbringade kvällen tillsammans med Philip Jesper och Emil först på någon jävla pizzeria sen hemma hos Jesper. My drog hem senare medans jag stannade kvar och chillade där en stund tills jag blev förjävla trött så jag och Philip taggade hem till honom och sov. men jag säger bara lycka till att kunna somna brevid honom i fortsättningen som han snarkar haha! somnade inte ordentligt förens klockan sju imorse.
men ah har umgåtts med samma folk idag tills jag tog bussen 14:32 därifrån. saknar dom fan redan haha! sjukt roliga killar dedär. hemma nu sen ett tag tillbaka och det känns inte bra. vill tillbaka! jajajaj får stå ut tills nästa helg oavsätt om jag vill eller ej.


ingen bild idag
goodbye readers !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0