livet leker

GLAD CHEY GLAAAAD CHEYY!

Nej men jag mår rätt jävla bra nu alltså, livet leker!:d
stan igår med det vanliga folket sen gick jag till red room och träffade Tommy bland annat en stund sen tillbaka till donken och alla. har nog aldrig frysit sådär jävla mycket som jag gjorde igår sen nyår förra året och då är det illa haha. åkte i alla fall hem runt två eller ett tror jag klockan var och deckade ganska så fort kan jag säga men vaknade imorse av att Felicia ringde mej för att vi skulle träffas efter allt så det gjorde vi hon kom hit vi snackade massa och sen drog vi oss mot stan där vi träffade Jonathan och var med honom tills vi taggade tillbaka hämtade pengar och sen till fyra mackarna. nu är jag i alla fall hemma men ska nog förmodligen dra hem till Markus om ett tag och umgås lite. så läär fixa mej nu hejjs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0