snott en lista

Namn: Emelie
Piercingar: öra , läppen
Tatueringar: inga
Längd: 163 cm
Skostorlek: 38 - 39
Hårfärg: svart
Fräknar: hahah nej
Motto: ''ångra aldrig det som en gång fått dej att le''
Kär? ohja
Önskar du att du bodde någon annanstans? ibland
Tycker du att du är attraktiv? haha fan vet jag
Vilket schampo använder du: flera olika
Vad är du rädd för? äckliga små kryp! dööööö!
Gillar du berg- och dalbanor? neeeej
Senaste…
Filmen du hyrde? hyr inte
Filmen du köpte? köper nästan aldrig hha
Låten du hörde: nelione - om jag bara kunde se
Låten du laddade ner? ngn med dkr tror jag
Personen du ringde? Markus haha
Personen som ringde dig? syster
TV-program du såg? jaduu
Person du tänkte på? min älskade bästavän
Favorit…
Låt: jävligt många
Sak att göra: idk
Sport: ingenting
Kläder: beror på humör
Film: finns ett flertal
Bil: haha tönts
Serie: andra avenyn var det läätt!
Har du någonsin…
Gråtit över en pojke? mjaa
Gråtit över en flicka? nae men gråtit med vissa
Ljugit för någon? vem har inte ?
Varit i slagsmål? ja
Blivit arresterad? nae
Träffat någon från internet IRL? haha faktiskt några stycken!
Antal…
Gånger du varit kär? 2 på riktigt
Gånger ditt hjärta brustit? för många gånger
Hjärtan brustet på grund av dig? några gånger
Tjejer/killar du kysst? många haha
Gånger ditt namn varit med i tidningen? ingen koll?
Senaste…
Boken du läste? läääser inte! men isf typ ''en lång höst'' i skolan i 7an
Personen du fick e-mail av? vem skickar sånt skit
Personen du fick brev av? haha samma här
Personen du fick sms av? Filip
Gången hela din familj åt middag tillsammans? oj jag venne
Saken du köpte? choklad tror jag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0