ekonomikum

Helvete vad med rööjj det var igår ojojoj!
eller först så gick jag och my till skolan vid elva typ trots vi var lediga och snackade med någon om att vi skulle få våra praoplatser på fredagar eller nåt sånt sen så drog vi och åt lite och efter det till ö&b haha billigt skit där ju!
senare på dagen så tagga hon hem till sig och jag fixa mej lite och mötte henne och josefina på stan någon timme senare. sen slutade kvällen vid ekonomikum med en jävla massa folk som jag bara känner några av alla eller vet vilka dom är haha men det var najs iaf! iaf tills det hände värsta hemska grejen som jag inte tänker skriva på bloggen för ni som var där vet och ni andra kan skita fullständigt i det bara. tog bussen hem strax efter det för ingenting blev kul sen folk blev ju typ depp och grejer så ah. drack lite te när jag kom hem sen gick jag och la mej för kändes som jag behövde sova bort några timmar.
nu ska jag höra med my vad som händer idag/ikväll så tjarrå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0