Låt mig få börja med att säga att jag älskar dig till döden, är där för dig när du än behöver. Så många gånger som vi sagt att det är över, men nu har det blivit sanning och jag känner hur mitt hjärta blöder. Rensar system och skriver ett sista brev, men jag undrar varför jag sårar mig själv igen? Det är försent. Kan inte leva med dig, kan inte släppa dig, kvar i den här drömmen som vi hade, kan du väcka mig? Hatar att va såhär svag, hatar att sakna, hatar att höra ditt namn när våra vänner pratar. Kan inte komma över dig, jag vill ha dig tillbaka, så många känslor som vill ut, jag känner marken skakar. Och denna staden är för liten för oss två, men såg på din status att du tänker flytta härifrån. Sista kapitlet på vår saga lider mot sitt slut, och min sista tår faller för dig nu. Förevigt.

- Medina.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0