fredag

Legat halv död på soffan en stund idag tills jag fick lite ork till att gå och duscha en snabbis.
nu sitter jag är fullt över social mot folk haha har vart hyper hela dagen
fråga bara folk i min närhet dom är nog ganska less nu haha stackarna.
ska nog äta närmare 6 någon gång och sen drar jag förmodligen till staden och hänger lite.
hahahh cool jag är! nejmen jag är inte seriös.
men kan ju för helvete inte ligga inne på en fredags kväll det är verkligen inte okej.
har knappt gjort så mycket annat idag förutom att städat mitt rum så det blev fint och sådär.

IMORGON ÄR DET KULTURNATTEN OCKSÅ ! Tagga tagga tagga !
woho ska ha en galen kväll men galna människor. kan inte annat än att älska det!
vi ses där vavava?;))

Fucking saknar min danni med. hon är i bulgarien och har det säkert sjukt jävla grymt just nu.
inte alls avis nejnej.
kom hem nångång! jag saknar dej här hemma.
menmen sola lite åt mej när du endå är där.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0