kulturnatten blir en hemma kväll


- heelt random bild bara!
Var så sjuukt taggad inför kulturnatten hela dagen och kvällen igår men idag känner jag ingenting alls. vad hände?! inte taggad över huvud taget längre helt jävla cp jag borde liksom vara på stan nu och röjjjaa men tror fan jag stannar hemma i år. blir en myskväll med finaste pojken istället ehe ja nåt sånt. ska alldeless strax sminka mej sen laddar jag inför sängen och filmmys haha trevlig kulturnatt jarrå! nej men ska jag vara ärlig har jag inte lust med något annat iallafall så.

Och ÅHHHH vad jag saknar min Matilda Karberg! kommer snart åka upp och kidnappa henne eller likanande haha för hon hör inte hemma där!:( aja annars får jag väll nöja mej med några telefon samtal och sms emellan oss.

pyssen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0